Ali se strinjate, da je že dovolj nekih predsodkov, ki jih imamo v glavi predvsem mi sami kot podjetniki ter da nikoli ne najdemo nekega pravega časa za investicijo? Zagotovo jih je dovolj, prav tako pa je dovolj tudi odlašanja za začetek oglaševanja. Le – to je danes tako pomembno, kot ni bilo še nikoli in predvsem si v glavi odmislite čisto vse predsodke o tem, da Facebook oglaševanje ni primerno za čisto vsako dejavnost, kot pravi tudi podjetje Dominatus, ki je kampanje upravljalo za res že za čisto vse možne dejavnosti. Vsekakor tako ugodno in usmerjeno kot je Facebook oglaševanje, tako ugodnega ne boste našli nikjer.
Facebook oglaševanje je najožji način oglaševanja
Zagotovo za noben drug način ne moremo reči, da je bolj ozko usmerjen kot je Facebook oglaševanje. le – tega namreč lahko povsem usmerimo v tisto ciljno publiko, ki je glede na dejavnost najbolj smiselna, zato je priprava ciljne skupine še najbolj pomembna. Ko si za Facebook oglaševanje pripravite ciljno skupino in ko je kampanja pravilno pripravljena, se bodo oglasi prikazovali samo izbrani publiki, pri čemer pa je treba dodati, da je cena za Facebook oglaševanje izjemno nizka, saj v osnovi ni postavljena na način v vsakem primeru, da se za oglas plača le v primeru, da nekdo klikne nanj, temveč je odvisna od prikazov.
Za Facebook oglaševanje primerni vsi
Če ste morda v neki res specifični branži in se vam zdi, da za vas Facebook oglaševanje pa res ni primerno, naj vam takoj povemo, da se motite. Primerne so res čisto vse branže, pomembno je le to, kako boste Facebook oglaševanje zapeljali, torej kakšne oglase boste pisali in na kakšen način boste oglase promovirali. Za neke res široko uporabne izdelke ali storitve imate načinov veliko, kar seveda pomeni, da si lahko pri takih branžah obetate veliko od Facebooka.