Če imamo vsakodnevni stik s strankami preko spleta, je naša prednostna naloga, da vzpostavimo čim boljše komunikacijske poti z njimi. Pri tem je med drugim nepogrešljivo redno vzdrževanje spletnih strani, ki so pogosto prvi stik z našo ciljno publiko. To nalogo lahko, v kolikor nam ne ostaja veliko časa zanjo ali pa nimamo dovolj znanj, zaupamo različnim podjetjem, kot je Dominatus. Poleg tega pa je pomembna tudi uporaba različnih tehnologij, ki stranki olajša komunikacijo z nami, kot je, na primer, vowifi, ki ga ponujajo podjetja, kot je A1. Na kakšne načine nam lahko take tehnologije pomagajo in kaj vse potrebujemo, da bo naše internetno mesto ažurno in relevantno za naše obiskovalce?
Vzdrževanje spletnih strani kot osnovni gradnik odnosa s strankami
Vzdrževanje spletnih strani je bistveni in nenehen proces, potem ko smo na spletu objavili svoje prve vsebine. Obsega širok spekter ukrepov, in sicer optimizacijo vsebine, tehnične izboljšave in zagotavljanje varnosti. Vse to predstavlja osnovo za privabljanje in ohranjanje zanimanja uporabnikov ter za uspešno poslovanje v virtualnem okolju. Glavni vidiki tega procesa obsegajo:
- Tehnični vidik: Redne posodobitve so temeljne, ko gre za vzdrževanje spletnih strani. Preverjanje delovanja povezav, obrazcev in drugih interaktivnih elementov je ravno tako nujno za nemoteno uporabniško izkušnjo. Optimizacija hitrosti nalaganja pa izboljšuje uporabniško izkušnjo in pomaga pri višji uvrstitvi na iskalnikih.
- Vsebinski vidik: Vzdrževanje spletnih strani pomeni tudi redno posodabljanje in dodajanje svežih vsebin za ohranjanje relevantnosti in privabljanje novih obiskovalcev. Poleg tega pa tudi prilagajanje vsebin glede na spremembe algoritmov iskalnikov z uporabo ključnih besed in meta oznak, kar nam zagotavlja boljšo vidnost, ko bodo uporabniki iskali naše produkte ali storitve.
- Varnostni vidik: Nameščanje varnostnih posodobitev in zaščita pred kibernetskimi napadi bosta zaščitila občutljive podatke in ustvarila zaupanje pri uporabnikih.
Slabo vzdrževanje spletnih strani lahko vodi do nezadovoljstva med uporabniki, to pa v končni fazi negativno vpliva tudi na ugled naše blagovne znamke in na naše poslovne rezultate, zato namenimo temu dovolj časa, saj gre nenazadnje za naložbo v odnose z našimi ciljnimi publikami.
Kaj je vowifi in kako lahko dopolni naše aktivnosti?
Vowifi ali daljše Voice over Wi-Fi, je ena izmed uporabnih tehnologij, ki nam lahko koristi pri poslovanju. Uporabnikom mobilnih telefonov omogoča, da opravljajo glasovne klice in pošiljajo sporočila prek Wi-Fi povezave namesto prek tradicionalnega mobilnega omrežja. Temelji na istem principu kot VoIP (Voice over Internet Protocol), vendar je prilagojen mobilnim napravam. Gre za sodobno rešitev, ki izboljšuje kakovost klicev in pokritost, zlasti v območjih s slabim mobilnim signalom. Vowifi se ponaša z naslednjimi prednostmi:
- Boljša pokritost: Omogoča nemoteno komunikacijo v zaprtih prostorih in tudi na območjih z omejenim signalom, kot so kleti, stavbe z debelimi stenami ali oddaljena območja.
- Možnost klicanja na območjih brez signala mobilnega operaterja: Potrebujemo le Wi-Fi omrežje in že lahko kličemo ali sprejemamo klice, kar je pomembno, če se znajdemo v izredni situaciji.
- Brez dodatnih stroškov: Vowifi je brez mesečne naročnine in brez dodatnih stroškov, tako doma kot v tujini, kjer so obračunani le klici ali SMS-i po cenah, ki veljajo tudi v Sloveniji.
- Brezhibna integracija: Deluje neposredno na večini pametnih telefonov brez potrebe po dodatnih aplikacijah, uredimo pa ga glede na nastavitve iOS, Android ali Samsung naprav.
- Brez prekinitve klicev: Pri poslabšanem omrežju se klici samodejno prenesejo na drugo omrežje.
Vowifi je tako odličen za komuniciranje s strankami v različnih situacijah in nas podpre pri opravljanju aktivnosti, ko moramo pojasniti določene stvari in aspekte ali razrešiti dileme oziroma se dogovoriti za sestanke ali srečanja.
Kaj moramo upoštevati pri komuniciranju z uporabniki preko spleta in vowifi?
Sodobna orodja in trendi nam omogočajo učinkovitejše, hitrejše in bolj personalizirane interakcije. Za uspešno komunikacijo pa je treba razumeti določena pravila, prilagoditi strategije in uporabljati ustrezne tehnologije. Predvsem stremimo k naslednjim ciljem:
- jasnost in doslednost sporočil,
- personalizacija komunikacije,
- hitrost in odzivnost,
- varnost in zaupnost,
- merjenje učinkovitosti in povratne informacije,
- reševanje težav in podpora uporabnikom.
Na spletu poskrbimo, da so naša sporočila jasna in jedrnata. Stranke namreč pričakujejo hitro dostopne in preproste informacije, pri čemer nam lahko pomagajo tudi podjetja, kot je Dominatus. Uporabimo podatke o zgodovini nakupov ali interakcij, da personaliziramo svoje sporočilo. Stranke pričakujejo tudi hitre odzive preko e-pošte, družbenih omrežij ali klepetalnikov. Uporaba avtomatiziranih odgovorov (chatbotov) nam lahko dodatno pomaga, vendar naj bo ta omejena na splošna vprašanja. Pomembna je tudi zaščita podatkov, skladna z zakonodajo (npr. GDPR)
Pri glasovni komunikaciji pa se osredotočimo na prijazno in razumljivo govorico, da se izognemo nesporazumom. Poskrbimo, da se na klice odzovemo hitro, saj dolgi čakalni časi ustvarjajo nezadovoljstvo. Vowifi, ki ga med drugim ponuja podjetje A1, je še posebej priročen za hitro povezovanje s strankami. Čeprav so ti klici varni, se izogibajmo razpravam o občutljivih podatkih (priporočljiva je šifrirana povezava). S kombinacijo opisanih pristopov bomo povečali zaupanje svojih uporabnikov, vlaganje v tehnologijo in ustrezne procese pa je strateška odločitev za naš dolgoročni uspeh.